Monday, October 10, 2005

Another glorious day in the force........

Morrn,
citatet är från Alien 2 om det är nån som missat denna höjdar-rulle!!

Nu har jag läst ut Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor". Den höll ända ut!
Rekommenderas varmt!

Jag fortsätter i samma stil med Leif G W Perssons "Linda - som i Lindamordet" Leif G W håller stilen verkar det som. Man vet vad man får, liksom!

Nu är snart mitt "Bergsklättringsbiblioteket" komplett! Jag fick Buck Weathers "Lost for dead" och Peter Gillmans "Everest - Eighty years of triumph and tragedy" igår. Snart kommer också "Klättrarens själ" av Per Calleberg.

Förra veckan var det ordentligt stökigt i biblioteket! Några stunder blev jag så frustrerad att jag stängde in mig på mitt kontor tills det hade lugnat ner sig. (man kan ju inte gärna köra ut 30 pers på en gång, eller?)
Den här veckan har börjat betydligt lugnare som tur är! Det är ju faktiskt meningen att man ska kunna sitta och arbeta och studera här inne!

Til the next time.....

No comments: