Wednesday, December 07, 2005

Onsdag em....

Efter en dag som polis känner jag mig ganska mör! Idag har det varit ett heltidsjobb att hålla ordning här inne! Det har varit väldigt stökigt!! Rena slagsmål emellanåt, men mest bara högljutt.
Ibland kan jag väl tycka att jag är väl petig, men det gäller faktiskt att stämma i bäcken!
Det är inte många som respekterar att det här är min arbetsplats också utan tror att det är en fritidsgård.
Nu är det lugnt i alla fall....

Annars går det väl sin gilla gång. Har servat bilen idag (blev inte så dyrt) och i morgon är det traditionsenligt julbord här på vår Hotell- och restaurangskola. Alltid lika trevligt och gott och bra!

Jag håller på att läsa en lättsam historia privat nu: Grishams "Agenten" Har inte riktigt kommit in i den ännu....

1 comment:

Frank Delux said...

Jobbar du på ett högstadiebibliotek eller ett gymnasiebibliotek?