Friday, February 17, 2006

Genrep

Ikväll smäller det! Ja, jag erkänner, jag har ramlat ner i schlagerträsket, jag också!!
Det ska bli riktigt roligt att bevista detta evenemang!
Det är alltså den rosa melodifestivalen a lá Leksand jag talar om, om nån har missat det?!

I biblioteket är det luuuugnt....fast nu ser jag en SP3-klass i antågande....lika bra att bereda sig på det värsta så man inte blir chockad!

Jag har börjat prenumerera på den mycket roliga satirtidskriften Söndagsnisse STRIX
Där finns det en hel del smått och gott att roas av!

Jag har ju varit på teknikdag på Länsbiblioteket i Falun också! Det blev en hel del nytt om Google,
bl a inbyggda kalkylatorn, define:, direkt uppslag i Wikipedia m m, Dessutom fick vi prova Skype Internet-telefoni och Messenger
De var en riktigt givande dag!

Nu ska jag ta en sväng ut på Noret och se om jag ser några kändisar......

No comments: