Tuesday, March 21, 2006

Va.....nästan 14 dagar sen sist......hulahula

Jaha, då kom jag och tänka på min blogg igen. Det var ju inte en dag för tidigt! Det är ju knappt att den lever, den stackaren!
Det rullar på, snart är terminen slut! ...nästan, vi ska ju ha påsklov och vår nere i Skåne (för min del), förhoppningsvis, först.
Nu har jag fått ut en ny omgång av påminnelse via e-post igen. Det verkar gå lite bättre att få ut informationen den här gången, med påminnelser i vårt veckoblad och anslag och sånt...
Jag tror att jag ska skicka ut listor på vilka böcker som är lånade till avgångseleverna i slutet av april i år.
Annars är det de vanliga sysslorna som pockar på uppmärksamhet, försöka rekommendera skönlitteratur till de icke så läshungriga eleverna, försöka hitta information i allehanda konstiga frågor och underhålla beståndet av böcker och tidningar.
Jag blickar ut mot vårt café och känner ett rejält kaffesug, så nu får det vara färdigskrivet för idag!

So long!

No comments: