Thursday, January 05, 2006

Jullovets sista skälvande dag.....

Jag sitter här och väntar på att vårterminen ska sparka igång. Nåja, det är ju en trettonhelg först.

Jag har jobbat denna vecka med städning av bokhyllor, gallring, omladdning av datorer, lagning av böcker och annat smått och gott......dessutom sammanställning av ansökan till Ljungbergsfonden för tekniska hjälpmedel för elever med läs- och skrivsvårigheter. Spännande!

....och så har jag äntligen satt ner foten vad gäller mina kostnader för bibliotekssystemet Book-it, som jag har gemensamt med huvudbiblioteket. Jag tycker att jag betalat för mycket i 10 år nu!
Få se om det hjälper denna gång?! Jag skulle kanske ha större fötter.....?

..jobbar bara halv dag idag så jag ska packa ihop och gå hem och äta lunch nu........

bye

No comments: